FAQ

Stel uw vraag

Alle Vragen met antwoorden uit de categorie Webshop

 

Met welke pakketdienst wordt er geleverd?

Wij werken samen met de GLS pakketservice. Dit is een professionele pakketdienst die zorgt dat de zending met zorg en binnen 1 werkdag wordt geleverd. Dagelijks wordt er met GLS verzonden. U ontvangt na verzending een Trackingnummer waar u het pakket kunt volgen.

naar boven

 

2.50 euro verzendkosten, wat is dit?

Als er bij een artikel staat dat deze wordt verzonden met 2.50 euro verzendkosten dan houdt dat in dat deze per normale post wordt verzonden. U ontvangt hiervan geen tracking nummer. De postbode zal deze via de normale brievenbus post bezorgen.

naar boven

 

Ik heb een vraag over een levertijd, wat moet ik doen?

Wij geven de voorkeur voor e-mail contact in deze situaties, op deze manier wordt er altijd controle gehouden op de juistheid van de leveringen en kunnen wij deze gemakkelijk koppelen aan uw bestelling. Graag ontvangen wij van u uw naam of bestelnummer. U kunt uw vragen stellen via onze klantenservice pagina of via info@topbikes.nl.

naar boven

 

Er is iets verkeerd geleverd na een bestelling in de webshop

Wij doen onze uiterste best om de zendingen met zorg te verpakken en te controleren of de juiste producten worden verzonden. Onverhoopt kan het weleens voorkomen dat er iets mis gaat. Bij de zending wordt altijd een formulier meegeleverd met informatie over wat te doen in deze situaties. Ook kunt u per e-mail contact opnemen, dit heeft voor ons de voorkeur aangezien hierdoor de verwerking sneller zal zijn. Gebruikt u hiervoor onze klantenservice pagina of mail direct naar info@topbikes.nl

naar boven

 

Ik wil bestellen maar woon in het buitenland, wat moet ik doen?

In onze webshop kunt u in de winkelwagen de keuze maken voor zendingen naar andere landen. Hier kunt u het land van bestemming selecteren. Hierbij worden automatisch de verzendkosten vermeld. Mocht er een land niet bij vermeld zijn, neem dan direct contact op via onze klantenservice pagina of mail direct naar info@topbikes.nl

naar boven

 

Worden er Trek fietsen verzonden?

Wij verzenden nooit Trek fietsen per pakketdienst. Dit wordt ook bij ieder model op onze webshop vermeld. U kunt wel een bestelling plaatsen via topbikes.nl. U krijgt dan een bevestiging dat deze is besteld. als de Trek fiets klaar staat krijgt u direct een bericht per telefoon of e-mail. U bent vanaf dat moment welkom in de showroom, wij helpen u graag verder met eventuele opbouw en accessoires.

naar boven

 

Ik wil iets retour sturen? hoe doe ik dit?

Bij iedere online bestelling in onze webshop wordt een informatie folder toegevoegd over hoe te handelen bij een retour zending van een product. U heeft tot 14 dagen bezorging het recht op terugsturen zonder opgave van reden. Na die periode moet u eerst contact opnemen met ons via e-mail (info@topbikes.nl). Wij geven de voorkeur aan retour zendingen via een pakketservice zoals TNT, GLS, UPS of POST.NL. Hierdoor wordt de zending altijd verzekerd verzonden en is deze te traceren. Na ontvangst nemen wij direct contact met u op.

naar boven

 

Een product is defect en valt binnen de garantie, wat moet ik doen?

U kunt uw product altijd ruilen voor een nieuw exemplaar als deze binnen de garantie periode valt. Bij ruilingen vragen wij om de aankoopbon of factuur. U bent hiervoor van harte welkom in de showroom. Als u online heeft besteld kunt u het beste eerst contact opnemen via onze klantenservice pagina of ons direct mailen via info@topbikes.nl

naar boven

 

Ik heb fietsschoenen online besteld in de verkeerde maat, wat moet ik doen?

Wij geven in deze situaties altijd voorkeur dat u de schoenen komt omruilen in de showroom. Dan kunnen wij u de juiste maat garanderen en zorgen wij ervoor dat u tevreden uw fietsschoenen kunt gebruiken.

naar boven

 

Mijn bestelling is beschadigd geleverd, wat moet ik doen?

Als bestelling geleverd wordt en deze tijdens het transport is beschadigd, neem dan graag contact op via onze klantenservice pagina of mail ons direct via info@topbikes.nl

naar boven

 

Ik wil graag mijn geld retour omdat ik niet tevreden ben met een product

U heeft altijd het recht om een product retour te sturen zonder opgave van reden, dit is mogelijk in de eerste 14 dagen na levering. Wij verwerken retouren altijd zo spoedig mogelijk en nemen na ontvangst van de retourzending altijd contact op om te bepalen wat uw wensen zijn. Na bevestiging zorgt onze administratieve afdeling voor de verwerking. Bij de retourzending moet wel een kopie van de factuur worden toegevoegd en als mogelijk een banknummer waar het bedrag op retour gestort moet worden.

naar boven

 

Ik ben zeer tevreden over de service, waar kan ik reviews plaatsen?

Wij doen er alles aan om het serviceniveau zo hoog mogelijk te houden. Het jarenlange bestaan en het succes van Top Bikes is het gevolg van onze passie voor fietsen en alles waar daar mee te maken heeft. Als u deze passie ook deelt en de wereld kenbaar wilt maken welke winkel uw voorkeur heeft kunt u uw recensie plaatsen op www.trustpilot.nl/review/topbikes.nl . Uw mening wordt altijd gewaardeerd.

naar boven

 

Ik heb een probleem met iDeal of online afrekenen

Is sommige gevallen kan het voorkomen dat de beveiliging in onze webshop ervoor zorgt dat u niet direct wordt doorgeschakeld naar Ogone. In dit geval kunt u ervoor kiezen om voor een bankoverschrijving te kiezen of even contact met ons op te nemen via onze klantenservice pagina. Ook kunt u ons direct e-mailen op info@topbikes.nl. Wij reageren direct en zorgen ervoor dat u uw bestelling kunt plaatsen.

naar boven

 

Hoe lang duurt het voor een bestelling wordt geleverd?

Als de producten die u heeft besteld direct in voorraad zijn dan worden deze dezelfde of de volgende dag aan de pakketdienst aangeboden. 80% procent van de bestellingen worden binnen 2 dagen klaargezet voor verzending. Op Zaterdag en Zondag worden er geen pakketten geleverd. Mocht er een artikel niet in voorraad zijn dan kan het voorkomen dat de levering langer gaat duren. Neem contact op via e-mail om uw orderstatus op te vragen. Kijk hiervoor bij de Top Bikes Klantenservice.

naar boven

 

Een klein pakket? Wat zijn de verzendkosten hiervoor?

Wij versturen de kleine bestelling via Post.nl. Dit is normale brievenbus post. Hiervoor zijn de verzendkosten zo laag mogelijk gehouden om u goed van dienst te zijn. Bij de artikelen in de webshop staat altijd aangegeven of dit per brievenbus post wordt verzonden. Soms kan de levering van deze zendingen 1 dag langer duren.

naar boven

 

Wanneer worden afleverkosten berekend?

WIj leveren alle bestellingen boven de 75 euro af zonder verzendkosten. De afleverkosten onder de 75 euro zijn 7.50 euro per zending tenzij anders aangegeven. Als uw zending per normale post wordt verzonden zijn de kosten 2.50 euro.

naar boven

Topbikes.nl
Elandstraat 89
2513 GM   Den Haag

info@topbikes.nl



Openingstijden

Maandag   Gesloten
Dinsdag   13:00 - 17:00
Woensdag   13:00 - 17:00
Donderdag   13:00 - 17:00
Vrijdag   13:00 - 17:00
Zaterdag   13:00 - 17:00
Zondag   Gesloten



     
       

Catalogus van 10.000+ Artikelen.

De professional met de beste service.

Trek fietsen met service pakket of extra korting

Veilig betalen


Bel mij terug

Wilt u dat wij contact met u opnemen om uw vraag te beantwoorden wanneer het u uitkomt? Geen probleem, vul hieronder de gegevens in met een voorkeur wanneer we u moeten bellen.

 DiWoDoVrZa
In de ochtend (09:00 - 11:00)
Later in de ochtend (11:00 - 12:00)
Vroeg in de middag (12:00 - 13:00)
In de middag (13:00 - 15:00)
Laat in de middag (15:00 - 17:00)
Vooravond (17:00 - 19:00)