FAQ

Stel uw vraag

Alle Vragen met antwoorden uit de categorie Onderdelen

 

Worden onderdelen per pakketdienst geleverd?

Alle accessoires die wij in onze webshop verkopen worden per pakketdienst geleverd. U krijgt bij verzending altijd een tracking nummer en u kunt uw zending altijd volgen.

naar boven

 

Ik zoek een bepaald onderdeel, kan dat geleverd worden?

Wij leveren van de meeste merken alle onderdelen. Soms kan het voorkomen dat u iets niet kunt vinden in de webshop. Wij kunnen deze altijd bestellen of leveren en meestal wordt deze binnen 1 dag geleverd. Vraag uw speciale bestelling aan via e-mail. (info@topbikes.nl)

naar boven

 

Ik weet mijn bandenmaat niet, hoe kom ik hier achter?

Wij hebben speciale tabellen en lijsten waar wij alle maten op kunnen vinden. U kunt per e-mail altijd navragen of u de juiste maat besteld. In de showroom kunnen wij u natuurlijk ook altijd helpen.

naar boven

 

Ik zoek onderdelen voor Fixed gear en Single speed fietsen?

Wij leveren zeer veel onderdelen voor Fixed gear en single speed. Aangezien iedere situatie voor iedere fiets anders is raden wij u aan om langs te komen in de showroom of per e-mail uw vraag te stellen. Per e-mail zijn foto's van de fiets altijd gewenst.

naar boven

 

Ik zoek Ortlieb producten, waar kan ik deze vinden?

Wij zijn gespecialiseerd in de complete Ortlieb collectie. wij hebben de meest tassen, onderdelen en accessoires direct in voorraad. In de showroom kunnen wij alle ortlieb tassen en onderdelen demonstreren en u het juiste advies geven over de keuzes. U bent hiervoor van harte welkom, u kunt ook de klantenservice pagina gebuiken of direct mailen naar info@topbikes.nl

naar boven

 

Ik heb een probleem met mijn Ortlieb fietstas, Wat moet ik doen?

Wij zijn gespecialiseerd in de Ortlieb producten. Veel losse onderdelen hebben wij direct in voorraad en wij kunnen ervoor zorgen dat de Ortlieb tas weer bruikbaar wordt. Op Ortlieb fietstassen zit 5 jaar garantie, bij garantie aanvragen heeft u altijd een aankoopnota nodig.

naar boven

 

Ik ben gevallen met mijn Giro fietshelm, wat moet ik doen?

Als u bent gevallen met uw Giro fietshelm is het altijd verstandig om deze door ons te laten controleren. Door een grote impact kan de helm zijn beschermende functie verliezen. Giro heeft een Crash programma waar u in het eerste jaar na een val een vervangende helm kunt krijgen met een korting van 50%. Kom langs in de showroom voor verwerking van het Giro crash programma.

naar boven

 

Ik ben gevallen met mijn Bontrager fietshelm, wat moet ik doen?

Een Bontrager fietshelm moet altijd gecontroleerd worden na een (zware) val. Door de impact kan de beschermende functie verloren zijn gegaan. Bij Bontrager is er een Crash regeling, dit houdt in dat u na aankoop recht heeft op een vervangende helm als u valt in de eerste 2 jaar na aankoop. Om hier gebruik van te maken is er een aankoopnota nodig. Kom langs in de showroom om dit goed af te handelen.

naar boven

 

Ik heb een probleem met mijn fietscomputer, wat moet ik doen?

Als u een probleem heeft met een fietscomputer die bij ons is aangeschaft kunnen wij u goed helpen. Onze voorkeur gaat uit naar een bezoek in de showroom met uw fiets en computer zodat wij deze kunnen controleren, installeren en afstellen. Mocht u niet de mogelijkheid hebben om langs te komen, gebruik de klantenservice pagina of mail ons direct (info@topbikes.nl) met een omschrijving van het probleem en het merk en type computer. Wij helpen u graag verder.

naar boven

 

Wat zijn goedgekeurde sloten?

Er zijn van ieder merk een aantal sloten die geschikt zijn om een fiets op te verzekeren. Deze fietssloten worden voorzien van een speciaal keurmerk, de ART keuring. Bij een fietsverzekering wordt hierom gevraagd. Bij alle sloten die wij in onze webshop en showroom verkopen wordt dit vermeld. U kunt op http://www.stichtingart.nl alle types vinden die uitgerust zijn met deze keuring.

naar boven

 

Pad Kits voor helmen, welke pad set heb ik nodig?

Wij verkopen alle pad sets voor Bontrager en Giro helmen. De meeste, gangbare modellen hebben wij direct in voorraad. Mocht u een bepaalde padset niet vinden in onze webshop dan kan het betekenen dat uw helm te oud is. De levensduur van een fietshelm is ongeveer 5 jaar, na deze periode gaat de dempende stof uitdrogen. Dan moet u deze sowieso vervangen.

naar boven

Topbikes.nl
Elandstraat 89
2513 GM   Den Haag

info@topbikes.nl



Openingstijden

Maandag   Gesloten
Dinsdag   13:00 - 17:00
Woensdag   13:00 - 17:00
Donderdag   13:00 - 17:00
Vrijdag   13:00 - 17:00
Zaterdag   13:00 - 17:00
Zondag   Gesloten



     
       

Catalogus van 10.000+ Artikelen.

De professional met de beste service.

Trek fietsen met service pakket of extra korting

Veilig betalen


Bel mij terug

Wilt u dat wij contact met u opnemen om uw vraag te beantwoorden wanneer het u uitkomt? Geen probleem, vul hieronder de gegevens in met een voorkeur wanneer we u moeten bellen.

 DiWoDoVrZa
In de ochtend (09:00 - 11:00)
Later in de ochtend (11:00 - 12:00)
Vroeg in de middag (12:00 - 13:00)
In de middag (13:00 - 15:00)
Laat in de middag (15:00 - 17:00)
Vooravond (17:00 - 19:00)